[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

شرایط و قوانین و مقررات استفاده از خدمات

سایت فروشگاه مجازی ایبا

ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه ایبا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، و یا ثبت سفارش محصول به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه ایبا است.

  • توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه ایبا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً مشتریان گرامی نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه ایبا اقدام نماید.
همچنین از آنجا که فروشگاه مجازی ایبا یک وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده

وب‌سایت فروشگاه ایبا، فروشنده بسیاری از کالاهای مجاز مورد نیاز روزمره، خانه و خانواده بوده و در صورت لزوم به اخذ مجوز برای یک محصول خاص، فروشگاه ایبا در این خصوص اقدام نموده و اخذ مجوز را در سایت اطلاع رسانی خواهد نمود.

فاکتور کالاهای خریداری شده در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده بصورت فیزیکی همراه با سفارشات ارسال می‌شود.
سفارشاتی که طی ساعات اداری به ثبت برسند حداکثر 48 تا 72 ساعت زمان خواهند برد تا به دست مشتریان ساکن تهران برسند و برای مشتریان سایر شهرستان ها بین 3 تا 7 روز زمان خواهند برد.
در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشنده به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و فروشگاه ایبا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه ایبا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به مدیر و عوامل سایت فروشگاه ایبا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه ایبا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های فروشگاه ایبا از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و محصولات جدید و طرح های فروش جدید، امکان دارد فروشگاه ایبا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه ایبا را در پروفایل خود لغو کنند.
همچنین ممکن است فروشگاه ایبا برای برخی کاربران یا مشتریان خود، جهت بهبود ارائه خدمات سوال نظرسنجی ارسال کند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه ایبا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
فروشگاه ایبا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه ایبا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.کاربران وبسایت، مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت فروشگاه ایبا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فروشگاه ایبا محفوظ است.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه ایبا کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  1. در فروشگاه ایبا در تمام طول 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز ثبت سفارش امکان پذیر بوده لیکن پردازش و ارسال سفارشات در روزهای کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران انجام خواهد شد و در صورت ثبت سفارش در روزهای تعطیل در اولین روز کاری بعد از تعطیلات پردازش و ارسال سفارش صورت خواهد گرفت.
  2. – کلیه سفارشات ثبت شده در فروشگاه ایبا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و یا پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه ایبا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در انبار فروشگاه ایبا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند، لازم به ذکر است فروشگاه ایبا تلاش خواهد نمود که موجودی یا عدم موجودی کالا قبل از ثبت سفارش به اطلاع مشتریان گرامی برساند.
  3. – در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  4. – فروشگاه ایبا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند لیکن کلیه سفارشات ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه ایبا محفوظ است.
  5. – در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه ایبا، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه ایبا محفوظ است. فروشگاه ایبا در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت می پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  6. – مشتریان گرامی باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه ایبا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
  7. – امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشات از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

تبصره: با توجه به اینکه اداره پست وجوه دریافتی از مشتریان (پرداخت درب منزل) را با تأخیر بین یک ماه تا 40 روز به حساب فروشگاه واریز می نماید لذا به فاکتورهای که حساب خود را درب منزل پرداخت می نمایند میزان 5 درصد به فاکتور آن ها افزوده خواهد شد.

  1. – لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید فروشگاه ایبا سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه ایبا هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
  2. مشتریان عزیزی که مجموع خرید آن ها بیشتر از 1/000/000 تومان باشد هزینه ارسال رایگان محاسبه می گردد.

 10- محصولات ارسالی تماماً قبل از ارسال کنترل و سپس به شکل مناسب بسته بندی و تحویل پست یا پیک می گردد لذا چنانچه محصولی اشتباه و یا دارای نقص به دست مشتریان عزیز رسیده، می بایست حداکثر ظرف 48 ساعت نسبت به اعلام موضوع به فروشگاه اقدام نمایند تا برای ایجاد شرایط مرجوعی و یا تعویض آن کالا تصمیم گیری شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *